Pandore
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Pandore

Welke kant kies jij als het duister de wereld wilt overnemen?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De school

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Aria

Aria


Aantal berichten : 32
rang : 0
Registratiedatum : 21-10-10

De school       - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De school    De school       - Pagina 2 Emptydo okt 21, 2010 4:34 pm

´´Mmm jammer ik heet Aria´´ zei Aria met een glimlach. Ze liet de opmerking van Cruella gewoon langs haar heen gaan. Iedereen mocht denken wat ze willen. Al was Cruella eienlijk niet zo slech alleen heberig von Aria. ´´Maar we komen er toch nie uit welke kant beter is. Jij wordt toch nooit slecht om het uit te proberen hoe het voelt. En ik waarom zou wel kunnen acteren maar dat doel ik de wc niet aan´´ zei Aria rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey

Stacey


Aantal berichten : 29
rang : 0
Registratiedatum : 20-10-10

De school       - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De school    De school       - Pagina 2 Emptydo okt 21, 2010 4:53 pm

ik snap haar laatste zin die ze uitsprak niet? :3
-
Stacey lachte weer schamper "Het is zo klaar als een klontje dat het goede beter is. En zoveel acteerwerk kost het niet." ze keek haar aan "Aardig zijn is het sleutelwoord." dat het Duister nou altijd zo moeilijk deed met elkaar het liefst de hel in zien lopen was een stuk anders dan het goede. Vredelievend samen leven was al voldoende, een klein ruzietje die af en toe de lucht klaarde en je kon weer samen verder. Misschien niet dag en nacht, maar je hoefde elkaar niet af te slcahten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria

Aria


Aantal berichten : 32
rang : 0
Registratiedatum : 21-10-10

De school       - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De school    De school       - Pagina 2 Emptydo okt 21, 2010 5:03 pm

dat ze dan moet kotsen van het zoetsapige gedoe
----------------
Aria rolde met haar ogen. Zij was tenminste nog aardig genoeg om te zeggen dat ze elkaar niet snappen. Maar Stacey was blijkbaar er van overtuigd dat het goede het beste was. ´´Daar ben je zeker ook een uizondering op want zo aardig doe je niet tegen mij´´ zei aria scherp. Al verwachte ze het antwoord al wat er op volgde. ´´Maar je kn niet altijd aardig zijn dat snap jij wel want het gebeurt overal. Dus je moet goed acteren om de hele tijd aardig te doen´´ vervolgde Aria maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey

Stacey


Aantal berichten : 29
rang : 0
Registratiedatum : 20-10-10

De school       - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De school    De school       - Pagina 2 Emptydo okt 21, 2010 5:14 pm

Stacey keek schuin omhoog naar het gezicht van Aria "Yeah right, de definitie van aardig zijn is heel verschillend. Ik vat eronder dat je elkaar niet de hersens inslaat en leeft op haat. Wij zijn ook geen engelen hoor" Stacey was beneiuwd wat de reactie van Aria nu zou zijn. Zelf reageerde ze maar niet op het gedoe over acteerwerk, het was voor haar eerder omgekeerd. Die duistere bleven maar acteren om duister te zijn, anders worden ze afgemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria

Aria


Aantal berichten : 32
rang : 0
Registratiedatum : 21-10-10

De school       - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De school    De school       - Pagina 2 Emptydo okt 21, 2010 5:22 pm

´´Wij leven ook niet op haat´´ reageerde Aria op de zelfde toon terug. Tenminste de meeste hadden andere redenen dan andere. Aria was gewoon het geloof in liefde vergeten. Waardoor ze waarschijnlijk naar het slechte ging. Al ws het nu te laat om dat om te keren als ze dat wou. ´´Weet je de rechterhand van god was ook een engel. Hij doodde namens god mensen die hun niet waardig vonden. Dus ja misschien lijken jullie op hem´´ vertelde Aria rustig. Ze speibelde wel vaak maar dat betekende niet dat ze niets wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey

Stacey


Aantal berichten : 29
rang : 0
Registratiedatum : 20-10-10

De school       - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De school    De school       - Pagina 2 Emptydo okt 21, 2010 5:41 pm

"Dat zijn altijd leuke sprookjes niet waar?" Stacey keek haar spottend aan, geloofde ze nou werkelijk dat er een god bestond? Wat een onzin. "Ik had het voor de duidelijkheid over de algemene betekenis van engelen, mensen die perfect zijn, maar dan met vleugels." Er viel gewoon niet te praten met slechte heksen, ze wilde het gewoon niet zien. Ze trok een plukje haar uit staart en begon deze ongeïntresseerd in te vlechten/
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria

Aria


Aantal berichten : 32
rang : 0
Registratiedatum : 21-10-10

De school       - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De school    De school       - Pagina 2 Emptydo okt 21, 2010 5:55 pm

´´Misschien moet je aan jouw rechter hand vragen´´ zei Aria sarcastisch. Ze wist bijna zeker dat Stacey niet zou zwichten om iemand van het slechten, die zij slecht vond, te doden. Dat waren bijde kanten wel. Hoe ver ze er ook om draaide het was altijd mensen doden die anders waren. Alleen het duistere zei dat wat meer openlijker dan het goed. Aria draaide zich weer om naar de open plek. Ze kon nu net ze goed thuis gaan trainen. Dan hoefde ze tenminste geen irritante goedjes meer te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey

Stacey


Aantal berichten : 29
rang : 0
Registratiedatum : 20-10-10

De school       - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De school    De school       - Pagina 2 Emptydo okt 21, 2010 6:14 pm

"Mischien." herhaalde Stacey zonder haar blik op te werpen van het dunne vlechtje. Toen ze op de helft was vond ze het genoeg. Ze sloeg het half gevlochten pluk haar naar achteren. Ondertussen draaide Tosca zich op haar ruggetje, zachtjes kietelde Stacey over het zachte buikje van het poesje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria

Aria


Aantal berichten : 32
rang : 0
Registratiedatum : 21-10-10

De school       - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De school    De school       - Pagina 2 Emptydo okt 21, 2010 6:23 pm

Aria vond stacey maar een lui meisje. Maar ze ging niet verder in op he gesprek. Goed tegen kwaad zal altijd zo zijn. Ze liet schaow uit de schaduwen omhoog komen. Hij was een groote draak die er nu helemaal zwart uit zag. Hij kon licht geven voor in de schaduwwereld maar dat liet hij hier niet zien. Dalijk dacht iemand nog dat hij een lichtdraak was. ´´Dan ga ik maar ,Staaacey´´ zei Aria op een amuzante toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stacey

Stacey


Aantal berichten : 29
rang : 0
Registratiedatum : 20-10-10

De school       - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De school    De school       - Pagina 2 Emptydo okt 21, 2010 7:55 pm

Stacey keek naar Aria "Ga je terug naar de les?" ze vroeg het op een plagende toon. Tosca stond weer op toen de schaduw draak weer tevoorschijn kwam. Toch durfde ze dit keer het beest geen kopjes te geven. "En als ik jouw was zou ik eens nadenken over vriendschap." ze keek Aria met haar paarse ogen aan "Dan zul je merken dat het niet zo slecht is als het soms voorgespiegeld word."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De school       - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De school    De school       - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De school
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De school
» De school
» De school

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pandore :: Het RPG :: Het rijk van de Heksen-
Ga naar: